HELLAS VOGE FORUM
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Πήγαινε κάτω
admin
admin
Admin
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X Gray
Αριθμός μηνυμάτων : 81
Ημερομηνία εγγραφής : 07/12/2023
Ηλικία : 52
Τόπος : Ηλιούπολη
https://hellasvogeforum.forumgreek.com

Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS Empty Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS

Πεμ Δεκ 28, 2023 8:59 am
Η παρακάτω υπέροχη μετατροπή είναι του χρήστη Lakiss και δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο του 2022 στο DIY Site Thelab.gr
Μπορείτε να την δείτε ολόκληρη εδώ.

Ευχαριστούμε τον Lakiss για την υπομονή και την εφευρετικότητά του, η δημοσίευση αυτούσια:





Καλημέρα/Καλησπέρα.Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS Smilie1
 
 
Θα σας παρουσιάσω μία μικρή κατασκευή, η οποία έγινε στην προσπάθεια να δώσω λύση σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζα, και η ιστορία έχει ως εξής.
Τον χειμώνα αγόρασα μία μηχανή, και ξεκίνησα αμέσως το στρώσιμο του κινητήρα. Παρόλο τις χαμηλές θερμοκρασίες του καιρού και τις χαμηλές ταχύτητες, παρατήρησα υψηλές θερμοκρασίας λειτουργίας του κινητήρα. Το φαινόμενο συναντάται γενικότερα και σε άλλες μοτ/τες λόγω των φτωχών euro5 μιγμάτων στον θάλαμο καύσης, αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο για τον κινητήρα.
 
Για να σας δώσω μια γενική εικόνα, το βεντιλατέρ ανάβει στους 93 βαθμούς και σβήνει στους 88. Το θέμα όμως είναι πόση ώρα παραμένει ψηλά η θερμοκρασία και πόσο συχνά δουλεύει το βεντιλατέρ. Μπαίνοντας στην άνοιξη και κατόπιν στους +30, η κατάσταση έγινε κουραστική, σε βαθμό του να κινείσαι στην εθνική με βεντιλατέρ αναμμένο. Στην πόλη ούτε λόγος.
 
Η μοτοσυκλέτα είναι η Voge 300acx μονοκύλινδρη, με μοτέρ αντεγραμμένο από Kawasaki klx300.

Το πρόβλημα είναι παγκόσμιο στα 300αρια μοντέλα της εταιρίας. Κάποιοι έχουν δει 97 ακόμα και 100 βαθμούς, ενώ τα παράπονα υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Η σημερινή κατασκευή δίνει την λύση με απλό τρόπο, και μάλιστα δεν υπάρχει παγκοσμίως, Το έχω ψάξει και το υπογράφω. Αφού σας έκανα όλη αυτή την εισαγωγή, πάμε να δούμε και την κατασκευή.
 
Βλέποντας το ψυγείο παρατήρησα κάτι που δεν μου άρεσε.
Το βεντιλατέρ βρίσκεται μέσα σε ένα καβούκι, η έξοδος του αέρα είναι από κάτω, και καταλαμβάνει σχεδόν όλη την επιφάνεια.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774276074.jpg.b67d32c1c8a4a5a03188e4161f40550b
 
Είναι προφανές ότι το καβούκι μπλοκάρει την ροή του αέρα εν κινήσει. Περίμενα να στρώσω τον κινητήρα και έβγαλα το βεντιλατέρ.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774276060.thumb.jpg.a05111d817aa93f4489d393bf2068229
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774276068.thumb.jpg.922b912f81a096015a7927823c30358f
 
 
Απορώ πραγματικά με το σκεπτικό της κατασκευής. Εδώ το καβούκι χωρίς τον fan.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774276005.thumb.jpg.725266599c525a5bf8ac54523cb86cf3
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774275997.thumb.jpg.72f43a456043f5d41d0f57594d6e4758
 
Η απόφαση πάρθηκε και αγοράστηκε ένα κομμάτι αλουμίνιο πάχους τριών χιλιοστών. Τα χιλιοστά προέκυψαν εμπειρικά, αφού ήθελα να πάω εκ του ασφαλούς.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7100.thumb.jpg.7610f462e720f702083a72e17f1e9f97
 
 
Έγιναν οι σχετικές μετρήσεις και τα κοψίματα με την σέγα.Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7101.thumb.jpg.e0b9fc922d0dec920d4a8301a3ed35e7
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7102.thumb.jpg.f91d1231a1a75be533ec0f68fbb4711e
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7103.thumb.jpg.1ab439fdfb14947e8034061c25d5f3a5
 
 
Η βάση στην πρώτη της μορφή.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7106.thumb.jpg.3d1f5cc40b3e8930a11b2be78d3b0339
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7108.thumb.jpg.415e41c5d8111bd5be06aa2d238fbf66
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774275983.thumb.jpg.732cf747214392fa628ff49c7dfb77c4
 
 
Ακολούθησε το δύσκολο κομμάτι, το στραντζάρισμα. Έκανα πρόβα διάφορα λαμάκια, και έπεσε πολύ πήγαινε-έλα στην στράντζα μέχρι να πετύχει η σωστή απόσταση του βεντιλατέρ από τα fins του ψυγείου. Ήθελα να κρατήσω τις εργοστασιακές αποστάσεις.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774275906.thumb.jpg.f07cc1c8afb6049a253c6bda0b805a62
 
 
Κόπηκαν τα πόδια της βάσης, ανοίχτηκαν οι τρύπες, και έγινε πρόβα του βεντιλατέρ.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774275844.thumb.jpg.02d19c154a8f1235997947fd3a81c2cd
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7116.thumb.jpg.98a5d6ba25712dc617d5b089b45eade6
 
 
Οι βάσεις στο ψυγείο, και επιτέλους πρόβα επάνω. Έκατσε κουτί. 
Να πω εδώ ότι όλα αυτά έγιναν χωρίς ποτέ να κατέβει το ψυγείο, πράγμα που με ταλαιπώρησε ιδιαίτερα.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774275935.thumb.jpg.4e72cab2d26272d0b6fe6482645179e3
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774275943.thumb.jpg.4d67ca1efebb016cfc1aa9b45f4051e5
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7120.thumb.jpg.ffc01073434bb8963b2c61a2827970db
 
 
Βγάλσιμο πάλι και επιστροφή στο εργαστήριο. Θα μπορούσα να το αφήσω εδώ, αλλά με έτρωγε το κάτι παραπάνω. 
Αποφάσισα να αφαιρέσω υλικό από τα μπράτσα, αφού τα τρία χιλιοστά πάχους μου το επιτρέπουν. Η δημιουργία τρυπών αποκλείστηκε, φοβούμενος μην διαταράξει το air flow και κάνει θόρυβο όταν δουλεύει το βεντιλατέρ. Έπεσε λιμάρισμα ενώ έγινε και το φινίρισμα.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7109.thumb.jpg.5a989dba2643c3a99a30a607854077da
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7110.thumb.jpg.f60bb8c2ce54fae0ffb765a6d653fcf8
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7111.thumb.jpg.0a55c587cad5ff9e37cc26d719c91899
 
 
Μετά το λιμάρισμα. Στο κόκκινο βέλος μου ξέφυγε η σέγα και με εκνεύρισε, αλλά έγινε και δεν γυρίζει πίσω.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7115.thumb.jpg.750b373bcea296aa24112d1f7b203a5a
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7114.thumb.jpg.66e1e91f8dada0a9667ed69d5c1a6ef0
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7119.thumb.jpg.74b518b3399534e0391930184294bc3d
 
 
Μπορεί η αφαίρεση οπτικά να μην μοιάζει σπουδαία, αλλά συνολικά είναι σχεδόν η επιφάνεια ενός μπράτσου.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7113.thumb.jpg.4c6e228073eca64f8e234720447b9b66
 
 
Έλεγα να το αφήσω έτσι αλλά το συνέχισα πάλι, αστάρωμα και σατινέ βάψιμο.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7127.thumb.jpg.9c594069e3ca2fa5c4e1f94ffee084c8
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7129.thumb.jpg.081352d02378d416cf216792f0e24e9e
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7132.thumb.jpg.3a0a9956c07a0193c659ddbef9b1ea8e
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7131.thumb.jpg.1fab1002d70118d0bcda06b337ab428b
 
 
Σε ένα χαρτί πήρα χονδρικά την αποτύπωση της πατούρας του βεντιλατέρ στο πλαστικό.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7133.thumb.jpg.b15f046f941410ca8c27ef2201453f74
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7134.thumb.jpg.c420336c335f3c6e23a33356b1d2a2eb
 
 
Όσοι με έχετε παρακολουθήσει κατά καιρούς σε κατασκευές, αν μου μπει μια ιδέα θα την υλοποιήσω και ας είναι άσκοπη.
Με απασχολούσε η έδραση του μοτέρ στο αλουμίνιο και συγκεκριμένα η μεταφορά θερμοκρασίας, σε σχέση με το πλαστικό που ήταν παλιά. Ξέρω ότι το μοτέρ τώρα θα είχε καλύτερη τύχη σε σχέση με το καβούκι που το είχαν κλείσει και έβραζε, αλλά ήθελα να το δοκιμάσω.
Ψάχνοντας για υποψήφια κατάλληλα υλικά, κατέληξα σε ταινία προστασίας από την θερμότητα. Αντέχει (έτσι λένε) μέχρι 400 βαθμούς και πολλοί μονώνουν κομμάτια σε χώρο κινητήρα αυτ/των. Άλλωστε η ίδια η εταιρία είχε βάλει ένα κομμάτι στο πλαστικό καβούκι, γιατί δίπλα περνάει η εξάτμιση.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 1656774276052.thumb.jpg.662c585771665bf96ca042c4700b11f0
 
 
Παιδεύτηκα να την βρω αλλά χαλάλι. Το πάχος της είναι ελάχιστο.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7135.thumb.jpg.3fbb3f297ac3f0ffd3ff36a75ec8bdaa
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7136.thumb.jpg.575f700252320eec0d259b2f4e4e0b96
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7137.thumb.jpg.855e4e618defbcf0809784fd6316f57f
 
 
Μπήκε και η ταινία.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7141.thumb.jpg.962a565cd37150b82b5eb37224916020
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7138.thumb.jpg.ea28c8b2aad519e53e3b8b6be8b9d6f8
 
 
Μπήκε και η προστασία από την εξάτμιση.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7139.thumb.jpg.4e6bde1625be700f2e0862fc7fe56e5e
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7140.thumb.jpg.d3a6c351eb18091e80e279a506871220
 
 
Τελικό αποτέλεσμα. Στις βίδες του fan μπήκε Loctile χρώματος μπλε.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7146.thumb.jpg.0a7bbd778a8199b456205b882d89edd7
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7148.thumb.jpg.79f97591c8ceedd8ec6315b679147b3f
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7144.thumb.jpg.8efb19d6c91ef359524872e75389343e
 
 
Τοποθετημένο. Φρόντισα να το τραβήξω 5 χιλιοστά στα αριστερά από την αρχική του θέση, ώστε να το απομακρύνω από τον λαιμό της εξάτμισης. Ότι κερδίζεις καλό είναι, στις λεπτομέρειες κρίνονται κάποια πράγματα. Τέλος στις εργοστασιακές M8 βίδες που στηρίζουν την βάση, πρόσθεσα ανοξείδωτες ροδέλες ασφαλείας.
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7155.thumb.jpg.196d1f8c0a07ca6f20f07c0fefc25c4a
 
Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS 100_7153.thumb.jpg.6a6c8155d1b9d97309a45598c2025168
 
 
Εντυπώσεις.
Καμία σχέση, πλέον το μηχανάκι ψύχεται σωστά. Απλά ξέχασα τι σημαίνει θερμοκρασία. Ενδεικτικά εθνική με 30-31 βαθμούς ένδειξη περιβάλλοντος στο όργανο, έχω 78-79 μοτέρ από 88-90. Όσο το τρέχεις τόσο πέφτει. Το έχω πάει πορεία 130-140 με 82 μοτέρ. 
Βέβαια στην πόλη θα ανάψει βεντιλατέρ αλλά πολύ σπάνια, απλά με το που βρεις λίγο ανοικτό δρόμο και κινηθεί πέφτει πολύ γρήγορα. Επίσης μειώθηκε πολύ και ο θόρυβος του βεντιλατέρ εν λειτουργία. 
Τέλος κάτι ενδεικτικό του πόσο πνιγμένο ήταν το ψυγείο. Παρατήρησα ότι αν έχει αεράκι και σταματάς για παράδειγμα για 3-5 λεπτά, βάζοντας ξανά μπροστά έχει πέσει αισθητά η θερμοκρασία. Αποβάλει μέχρι και σταματημένο πιο εύκολα.

Αρέσει στους χρήστες Neural_handshake και todor

Neural_handshake
Neural_handshake
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge 300ds Red
Αριθμός μηνυμάτων : 42
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2023
Ηλικία : 51
Τόπος : Μυτιλήνη
http://img.fantaskycdn.com/38c15769b47636e13cd82c4f1229dacd.jpeg

Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS Empty Απ: Κατασκευή βάσης βεντιλατέρ κινητήρα VOGE 300DS

Σαβ Δεκ 30, 2023 7:49 am
αν καποιος εχει κανει την μοντα ας μας πει αν εχει αυξηθει ο θορυβος και αν του ερχεται ζεστος αερας στα ποδια, γενικοτερα την εμπειρια του μετα απο αρκετη χρηση

επισης αν βρεθει ετοιμη βαση βεντιλατερ ας το ποσταρουμε εδω 

γενικως δεν θα πειραζα τιποτα οσο υπαρχει εγγυηση για τον φοβο των ιουδαιων ,μετα βλεπουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης