HELLAS VOGE FORUM
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Πήγαινε κάτω
Vr300
Vr300
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge 300 Rally
Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 24/01/2024

update για τα θεματα που εχουν προκυψει στο rally Empty update για τα θεματα που εχουν προκυψει στο rally

Τετ Φεβ 14, 2024 8:05 pm
Από τον 8ο του 2023 προσπαθώ μέσω του εμπόρου που μου πούλησε την μηχανή να εφιστήσω την προσοχή σε προβλήματα που εμφανίζει στο καντράν και σε ενδείξεις το συγκεκριμένο όχημα. Αφού για αρκετό καιρό με παραπέμπανε εναλλαξ ο μηχανικός και ο έμπορος στο ότι φταίει η βενζίνη εν τέλει 13/12/23 το βάλαν στο συνεργείο του χαλανδριου όπου και μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου του 2024 τα προβλήματα αυτά δεν είχαν λυθεί αλλα πολλαπλασιαστει. Ισα ίσα είχε εμφανιστεί εκτως του check engine καινούργιο πρόβλημα με το abs και με την τρομπα βενζίνης (ειχε μεσολαβησει ενα πεσιμο απο σπρωξιμο στο κεντρο της αθηνας το οποιο επιμεληθηκε το συνεργειο στο χαλανδρι).


 Επειδή δεν ήταν μάλλον δυνατή η επίλυσή τους ο εμπορος με παρέπεμψε πλεον απο Φεβρουαριο του 24΄στο κεντρικό συνεργείο της moto t όπου και κλείστηκε πλέον ραντεβού για 14 φεβρουαρίου του 2024. 


Εκεί αφού διαβάσαν τις βλάβες που είχα αναφέρει ότι όντως υπήρχαν και με ενημέρωσαν και οτι επιπλεον ειχε καταγραφεί υπερθέρμανση στον κινητήρα αλλά δεν εμφανιζόντουσαν πλέον στο καντράν, μου έδωσαν πάρα πολλές δικαιολογίες γιατί μπορούσε να συμβαίνει αυτό και μετά μου είπαν ότι τις ξαναέσβησαν από τον εγκέφαλο και όλα θα πήγαιναν καλά. Συγκεκριμένα τα άκουσα αυτά από το στόμα του τεχνικού διευθυντή.


Φεύγοντας από το επίσημο συνεργείο και σε 7 χιλιόμετρα διαδρομής το πρόβλημα στα φρένα μου εμφανίστηκε εξ αρχής (αναβει συνεχωμενα το λαμπακι του abs και μενει απενεργοποιημενο το συστημα) και ενώ είχα φτάσει στο κέντρο της αθήνας αναγκάστηκα να επιστρέψω για να τους το ξανά επισημάνω. 


Εκεί είδε με τα ματια του την ένδειξη, ο κύριος που βρίσκεται στο γκισέ του συνεργείου, έβαλε τη μηχανή μου ξανά στο διαγνωστικό, εσβησαν ξανά την ένδειξη και μετά από αυτό ήρθε ο τοπ τεχνικος και ξανά έκανε βόλτα τη μηχανή μου για 17 km όπως ισχυρίστηκε. Εκεί πλέον ξανά δεν έβγαλε βλάβη στο καντράν. Όμως αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται εδώ και πολλούς μήνες, μια με την ένδειξη του check engine, μια με την απενεργοποίηση abs ειτε εναλλαξ ειτε και ταυτόχρονα. 

Όταν είπα λοιπόν ότι εντός εγγύησης και με βάση τον ευρωπαϊκό κανονισμό εγγυήσεων θέλω να γίνει κάτι για να αποκατασταθώ για την ταλαιπωρία μου τα χρήματά μου και την οχληση απο την εργασια που μου έχει δημιουργηθεί από την όλη διαδικασία ο τεχνικος Α' μου είπε ότι η μηχανή μου δεν έχει τίποτα και θα πρέπει να ψαχτεί περαιτέρω εφόσον έχω αξιώσεις.

Έπρεπε δηλαδή να αποδείξω εγώ ότι το μηχανάκι μου έχει προβλήματα την ώρα που έχω στείλει ακομα και βίντεο ρεαλιστικού χρόνου, απο την ώρα που το έχουνε δει υπάλληλοι με αναμμένη την ένδειξη των προβλημάτων και τη στιγμή που το έχουν κοιτάξει δυο συνεργεία εξουσιοδοτημένα, σε μηχανήματα.

Ολο αυτό το θεωρώ άτιμο και εκτός του ηθικού κανόνα μου και επέμεινα ότι δεν γίνεται να μου λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τότε ο τεχνικός διευθυντής μου είπε ότι πρέπει να το αποδείξω ότι υπάρχει πρόβλημα για να γίνει κάτι. Υπονόησε δηλαδή ότι λέω ψέματα η ότι προσπαθώ να εξαπατήσω την εταιρεία . 

Εκεί εγώ απηυδησα, θεώρησα οτι με εμπαιζουν  και ενημέρωσα σε εντονο ύφος ότι θα κινηθώ νομικά μεσω δικηγόρου και μέσω της Αρχής προστασίας του Καταναλωτή. 

Πήγα κατευθείαν στην έκθεση των προϊόντων απεναντι στη Βρυούλων για να παραπονεθώ για τη συμπεριφορά του τεχνικού και του υπαλλήλου στην υποδοχή  (οι οποίοι αφού μου μου είπαν ότι θα πρέπει να αποδείξω τη βλάβη μου είπαν ότι δεν υπάρχει λόγος να επιμένω να σταματήσω να επιμένω και όσο και να θυμώνω να προσέχω διότι έχει κάμερες έξω από το κατάστημα) . 

Εν ολίγοις από την έκθεση με παρέπεμψαν - να αποστείλω μήνυμα στο email το κεντρικο της εταιρειας ώστε να το δουν ολα τα εμπλεκόμενα μέρη. 

Είμαι επίσης σε αναμονή του δεύτερου δελτίου για την εισαγωγή του οχήματός μου στο service (το πρωτο εχει ωρα 12.34μμ το δευτερο θα επρεπε να ειναι περι τις 3μμ ναι τοσες ωρες εχασα ξανα απο τη ζωη μου για τη voge) το οποίο και δεν μου δώσαν στο χέρι παρά με εγκαταλείψαν και κλείσαν την πόρτα του συνεργείου και όταν πήρα τηλέφωνο να ζητήσω να μου αποσταλεί στο email ο υπάλληλος υποδοχής μου είπε ότι δεν θέλει να μου μιλήσει καθόλου και δεν θέλει καμία σχέση μαζί μου. Εν τελη μου ειπαν να παω να το παρω απο εκει δεν γινεται ηλεκτρονικα..
Αυτα για να γνωρίζετε παιδες


ένας πολύ δυσαρεστημένος πελάτης
avatar
Kostas
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge 300ds
Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2024
Ηλικία : 56
Τόπος : Γερμανια

update για τα θεματα που εχουν προκυψει στο rally Empty Απ: update για τα θεματα που εχουν προκυψει στο rally

Πεμ Φεβ 15, 2024 7:44 pm
Βλέπω μια τάση από αντιπρόσωπο και από εταιρία να θέλουν να βγάλουν τον πελάτη τρελό.
Έχουμε δρόμο ακόμα και εγώ με τα δικά μου προβλήματα του 300ds.

Αρέσει στον χρήστη Vr300

Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης