HELLAS VOGE FORUM
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Πήγαινε κάτω
avatar
mac525
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 27
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2024

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Πεμ Ιαν 18, 2024 1:53 pm
Έχω το κακό συνήθειο να φουλάρω (και για λόγους στατιστικών κατανάλωσης). Φουλάρω προσεκτικά μέχρι το κάτω όριο του στόμιου του ρεζερβουάρ.

Σε όσα βενζινάδικα φουλάρω με το πλαϊνό σταντ ή καθήμενος στη θέση του οδηγού και στηρίζοντας το μηχανάκι με τα πόδια δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. 
Σε φουλάρισμα με το μηχανάκι στο διπλό σταντ (ίσως επειδή παίρνει κλίση προς τα εμπρός και μπαίνει περισσότερη ποσότητα) αντιμετώπισα προβλήματα.

Την πρώτη φορά μετά από 1-2 χιλιόμετρα αρχίσαν τα μπουκώματα και οι διακοπές. Όσο περισσότερο άνοιγα το γκάζι τόσο γονάτιζε το μηχανάκι, ενώ κινούμενος με χαμηλές στροφές, ελάχιστο γκάζι και δευτέρα τουλάχιστο προχωρούσα. Ενδείξεις καμία στο καντράν. Μετά από καμιά 8 αριά χιλιόμετρα συνήλθε και με μερικά ανοίγματα επανήλθε στο φυσιολογικό. Αυτή τη φορά μάλιστα δεν μπόρεσα να καταλάβω τι έφταιγε.

Την δεύτερη φορά με φουλάρισμα στο διπλό σταντ, κινούμαι για γύρω στα 3 χιλ όπου και σταθμεύω για κανά μισάωρο.
Φεύγοντας διαπιστώνω να έχει τρέξει λίγη βενζίνη στο πεζοδρόμιο, (παρατηρώ ότι από το σωληνάκι υπερχείλισης δεν στάζει πλέον τίποτα, βάζω μπροστά και φεύγω). Μετά από 2 χιλ περίπου αρχίσαν οι διακοπές τα μπουκώματα και εντέλει το σβήσιμο του κινητήρα. Ανεβαίνω στο πεζοδρόμιο, ελέγχω με τη μηχανή στο πλαϊνό σταντ για δείγματα διαρροής βενζίνης - δεν υπήρχαν-, ανοίγω την τάπα και βλέπω κανονική στάθμη (στό κάτω όριο του στομίου). Το μηχανάκι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες (εκκίνηση χωρίς γκάζι, εκκίνηση με πλήρες γκάζι) δεν πήρε μπροστά. Συνδυάζοντας την προηγούμενη εμπειρία βρίσκω ένα σωληνάκι και με τη βοήθεια αυτού αδειάζω περίπου 1/2 λίτρο βενζίνης, οπότε και στη συνέχεια πήρε.

Συνοψίζοντας μάλλον πρέπει να υπάρχει κακή σχεδίαση της αναπνοής και υπερχείλισης του ρεζερβουάρ ή του συστήματος δοχείοο αναθυμιάσεων ή κάποιο περίεργο τσακισμένο σωληνάκι. Αν και μάλλον όλα συνηγορούν σε κακή σχεδίαση γιατί όσα μηχανάκια έχω οδηγήσει ποτέ δεν αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα ακόμη και όταν η βενζίνη (από λάθος του βενζινά) έφτανε στην τάπα (άλλωστε για αυτό υπάρχουν τα σωληνάκια υπερχείλισης)
George142
George142
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 23
Ημερομηνία εγγραφής : 28/12/2023

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Πεμ Ιαν 18, 2024 3:40 pm
mac525 έγραψε:Έχω το κακό συνήθειο να φουλάρω (και για λόγους στατιστικών κατανάλωσης). Φουλάρω προσεκτικά μέχρι το κάτω όριο του στόμιου του ρεζερβουάρ.

Σε όσα βενζινάδικα φουλάρω με το πλαϊνό σταντ ή καθήμενος στη θέση του οδηγού και στηρίζοντας το μηχανάκι με τα πόδια δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. 
Σε φουλάρισμα με το μηχανάκι στο διπλό σταντ (ίσως επειδή παίρνει κλίση προς τα εμπρός και μπαίνει περισσότερη ποσότητα) αντιμετώπισα προβλήματα.

Την πρώτη φορά μετά από 1-2 χιλιόμετρα αρχίσαν τα μπουκώματα και οι διακοπές. Όσο περισσότερο άνοιγα το γκάζι τόσο γονάτιζε το μηχανάκι, ενώ κινούμενος με χαμηλές στροφές, ελάχιστο γκάζι και δευτέρα τουλάχιστο προχωρούσα. Ενδείξεις καμία στο καντράν. Μετά από καμιά 8 αριά χιλιόμετρα συνήλθε και με μερικά ανοίγματα επανήλθε στο φυσιολογικό. Αυτή τη φορά μάλιστα δεν μπόρεσα να καταλάβω τι έφταιγε.

Την δεύτερη φορά με φουλάρισμα στο διπλό σταντ, κινούμαι για γύρω στα 3 χιλ όπου και σταθμεύω για κανά μισάωρο.
Φεύγοντας διαπιστώνω να έχει τρέξει λίγη βενζίνη στο πεζοδρόμιο, (παρατηρώ ότι από το σωληνάκι υπερχείλισης δεν στάζει πλέον τίποτα, βάζω μπροστά και φεύγω). Μετά από 2 χιλ περίπου αρχίσαν οι διακοπές τα μπουκώματα και εντέλει το σβήσιμο του κινητήρα. Ανεβαίνω στο πεζοδρόμιο, ελέγχω με τη μηχανή στο πλαϊνό σταντ για δείγματα διαρροής βενζίνης - δεν υπήρχαν-, ανοίγω την τάπα και βλέπω κανονική στάθμη (στό κάτω όριο του στομίου). Το μηχανάκι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες (εκκίνηση χωρίς γκάζι, εκκίνηση με πλήρες γκάζι) δεν πήρε μπροστά. Συνδυάζοντας την προηγούμενη εμπειρία βρίσκω ένα σωληνάκι και με τη βοήθεια αυτού αδειάζω περίπου 1/2 λίτρο βενζίνης, οπότε και στη συνέχεια πήρε.

Συνοψίζοντας μάλλον πρέπει να υπάρχει κακή σχεδίαση της αναπνοής και υπερχείλισης του ρεζερβουάρ ή του συστήματος δοχείοο αναθυμιάσεων ή κάποιο περίεργο τσακισμένο σωληνάκι. Αν και μάλλον όλα συνηγορούν σε κακή σχεδίαση γιατί όσα μηχανάκια έχω οδηγήσει ποτέ δεν αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα ακόμη και όταν η βενζίνη (από λάθος του βενζινά) έφτανε στην τάπα (άλλωστε για αυτό υπάρχουν τα σωληνάκια υπερχείλισης)
Για πια μηχανή ;
admin
admin
Admin
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X Gray
Αριθμός μηνυμάτων : 81
Ημερομηνία εγγραφής : 07/12/2023
Ηλικία : 52
Τόπος : Ηλιούπολη
https://hellasvogeforum.forumgreek.com

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Πεμ Ιαν 18, 2024 8:26 pm
George142 έγραψε:Για πια μηχανή ;
Αφού ρε Γιώργο είμαστε στην κατηγορία Μοντέλα Voge > DS525X
George142
George142
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 23
Ημερομηνία εγγραφής : 28/12/2023

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Πεμ Ιαν 18, 2024 8:58 pm
admin έγραψε:
George142 έγραψε:Για πια μηχανή ;
Αφού ρε Γιώργο είμαστε στην κατηγορία Μοντέλα Voge > DS525X
Συγχώρεσε με σύντροχε είμαι και γέρος άνθρωπος

Αρέσει στον χρήστη admin

avatar
Pialos
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 28/12/2023
Ηλικία : 61
Τόπος : ΧΑΛΑΝΔΡΙ

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Παρ Ιαν 19, 2024 8:24 pm
Το εχω παθει 3 φορες μετα απο γεμισμα, την επομενη μερα το πρωι.  Ειχα βαλει EKO 98αρα. Με Fuel system Cleaner 1/3 δοχειου στρωνει. Με Shell 95αρα δεν μου το εκανε. Δεν ορκιζομαι οτι δεν θα μου το κανει στο μελλον. Οταν το εκανε πηγαινε μονο με πολυ απαλο Γκαζι, η με Full. Πιθανον να κολανε οι ηλεκτρονικα ελεγχομενες πεταλουδες απο ξεπλυμα με βενζινη η απο κολλωδη ουσια στο καυσιμο.
avatar
mac525
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 27
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2024

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Σαβ Ιαν 20, 2024 8:03 am
Pialos έγραψε:Το εχω παθει 3 φορες μετα απο γεμισμα, την επομενη μερα το πρωι.  Ειχα βαλει EKO 98αρα. Με Fuel system Cleaner 1/3 δοχειου στρωνει. Με Shell 95αρα δεν μου το εκανε. Δεν ορκιζομαι οτι δεν θα μου το κανει στο μελλον. Οταν το εκανε πηγαινε μονο με πολυ απαλο Γκαζι, η με Full. Πιθανον να κολανε οι ηλεκτρονικα ελεγχομενες πεταλουδες απο ξεπλυμα με βενζινη η απο κολλωδη ουσια στο καυσιμο.
η πεταλούδα νομιζω  είναι μηχανική
avatar
Lary
Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 27/12/2023

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Σαβ Ιαν 20, 2024 6:26 pm
Δεν εχω καποιο Workshop Manual του 525 για να ειμαι καλα διαβασμενος. Το συρματοσχοινο ανοιγει την Μηχανικη πεταλουδα και το TPS. Υποθετω οτι υπαρχει και 2η πεταλουδα, ηλεκτρονικα ελεγχομενη  που την ανοιγει ο εγκεφαλος ( ετσι ηταν το Bandit μου που ηταν Euro2 ).  Παντως το συμπτωμα το αποδιδω εγω σε στιγμιαια ατροφια . Στο πρωτο service που το ειχα πει το απεδωσαν σε Κ....βενζινες.
avatar
ilgivas
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 3
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2023

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Δευ Ιαν 22, 2024 12:23 am
Το έπαθα κ ‘γώ κ μάλιστα την πρώτη μέρα που το πήρα! Μόλις το παρέλαβα πάω κ το γεμίζω, στο τέρμα! Φτάνω σπίτι μου κ μετά από 1 ώρα πρέπει να πάω κάπου. Μετά από 500 μέτρα το μηχανάκι δεν ανοίγει δουλεύει κανονικά μόνο στις χαμηλές! Μόλις πάω να ανοίξω γκάζι κάνει διακοπές, παθαίνω σοκ! Ολοκαίνουργιο…. Συνεχίζω την διαδρομή με χαμηλές στροφές κάνω τη δουλειά μου κ ανεβαίνω πάλι να γυρίσω σπίτι αφού δω τι συμβαίνει! Ξεκινάω ανοίγει για λίγο κ μετά πάλι διακοπές, έχω ξενερώσει τελείως…. Μετά από καναδυό χιλιόμετρα όλα καλά κ φυσιολογικά! Όταν βάζω βενζίνη την γεμίζω την πρώτη φορά που περιέγραψα κ μια ακόμα δυο μήνες αργότερα που το παράκαναν στο βενζινάδικο μου έκανε τα ίδια! Απλά το διαπιστώνω κ ‘γώ κ το αναφέρω! Μάλλον έχετε δίκιο ότι κάτι συμβαίνει όταν είναι στο τέρμα το ντεπόζιτο!
avatar
Simon
Αριθμός μηνυμάτων : 3
Ημερομηνία εγγραφής : 27/12/2023

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Δευ Ιαν 22, 2024 6:39 pm
Άρα στα βενζινάδικα να πηγαίνουμε λέγοντας σε λίτρα ποσα θελουμε και όχι σε ευρώ (;;;😖)
avatar
Lary
Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 27/12/2023

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Δευ Ιαν 22, 2024 7:25 pm
Εφοσον το παθαμε και οι 3 μετα απο Γεμισμα Φουλ, ειναι πιθανοτερο να μην ειναι ποιοτητα βενζινης, αλλα καποιο θεμα με τον εξαερισμο του ρεζερβουαρ που πιθανοτατα μπουκωνει απο το φουλαρισμα.
avatar
Pialos
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 28/12/2023
Ηλικία : 61
Τόπος : ΧΑΛΑΝΔΡΙ

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Τρι Ιαν 23, 2024 7:14 pm
Ειχα μια περαιτερω συζητηση με το εξουσιοδοτημενο και καταλαβα οτι εαν μας τα φουλαρει μεχρι επανω ο βενζινας, πλημυριζει το φιλτρο ενεργου ανθρακα των αναθυμιασεων, το οποιο επικοινωνει με σωληνακι κατω απο την ταπα στο ρεζερβουαρ  και δημιουργουνται τα περαιτερω παροδικα προβληματα. Αναφερω βεβαια παρακατω τι λεει το manual :
     Η βενζίνη ενδέχεται να διασταλεί σε υψηλές θερμοκρασίες,
οπότε δεν πρέπει να φτάνει στο χείλος του ρεζερβουάρ κατά
τον ανεφοδιασμό. Κατά τη διαστολή του καυσίμου, ενδέχεται
να παραμορφωθεί το ρεζερβουάρ ή να προκληθεί υπερχείλιση.

Κατά τον ανεφοδιασμό, η στάθμη του καυσίμου δεν θα πρέπει
να ξεπερνά την κάτω επιφάνεια του δακτυλίου που βρίσκεται
μέσα στο ρεζερβουάρ. Αυτός ο δακτύλιος έχει τοποθετηθεί για
να αποτρέπεται η επαφή του καυσίμου με την τάπα, κατά την

ανάδευσή του εντός του ρεζερβουάρ.

Αρέσει στους χρήστες admin, Simon και parkaris

GeorgeM
GeorgeM
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 02/02/2024

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Παρ Φεβ 02, 2024 10:43 am
Το έπαθα 2 φορές. Μπουκωμενο για κανα 2 χιλιόμετρα και μετά κομπλέ. Ετρεχε και βενζίνη οταν ηταν στο πλαϊνό σταντ, αλλά τουλάχιστον έκανε γυαλί τον έναν κύλινδρο και είναι πεντακάθαρος εδώ και κανα μηνα 😂
avatar
Drakos13
Μοτοσικλέτα που οδηγάω : Voge DS525X
Αριθμός μηνυμάτων : 8
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2023

Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?) Empty Απ: Διακοπές, μπούκωμα και σβήσιμο κινητήρα μετά από φουλάρισμα (θέμα αναπνοής ρεζερβουάρ?)

Κυρ Μαρ 03, 2024 10:35 pm
Το ίδιο έπαθα και εγώ την πρώτη εβδομάδα και ξενέρωσα.

Ή κακή βενζίνη νοθευμένη ή αυτό που λέτε και εσείς που μάλλον θα συμφωνήσω σε αυτό.

Κάτι παίζει με το ντεπόζιτο και δεν πρέπει να φουλάρει στο 100% , καλό είναι να πηγαίνουμε στα 16.5 λίτρα γιατί εγώ κόντεψα να πέσω 2 φορές καθώς μου συνέβη πάνω σε στροφή ( λίγα χιλιόμετρα πάλι καλά ) .
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης